Sunday 3 April 2011

EXAM FEVER!!!

 huishhh?? exam fever kah? mengapa tak terasa lg kehangatannyer? haha! waaaa, lagi brapa ari je nak PSPM 2. takut, resah, cuak n mcm2 laaa yg ku rasa. huh! ya Allah , kuatkn lah aku berilah aku ptnjuk dan hidayahMu utk mnjwb PSPM nanti dgn mudah. InsyaAllah :)

2 mmgu aku akan mghdpi PSPM 2! to my beloved parent, family n all my fren tlg ea korg doakan sayee! :)
nmpknye takleh nak online daa, takleh nk update blog wat smntra waktu. maybe lps 20/4/2011 aku kmbali aktif. hehe! kena study lebih nmpknyer -__-'


aku tak study smpai mcm ni pon sbnanyer :p

exam yang makin hampir ialah MATHEMATICS... ouh, saya cintakan kamu MATH <3 !

harap boleh jawab math nanti :)

kemudian PHYSICS pula akan menyusuli.. ouh, saya juga cintakan kamu PHYSICS <3!

terlampau cintakan physics jd camni laa :)

finally, exam yg ku tunggu pula iaitu CHEMISTRY!!! ni la subjek yg paling aku cintakan!!!


aku gerun dengan organic chemistry -__-"

so, tiga subjek ni mmg tough! i juz hope i can answer all the question very well. insyaAllah :)


mengharapkan 4 FLAT ! bisakah guer ????

saya nak result yg baik :) aminn~

1 comment: