Thursday 24 March 2011

ape masalah aku nih ?!

hadoiii, knpe plak dgn aku nih ? ( cu cte cu cte )
final exam makin hari makin hampir la weyyy! tp kenapa, kenapa, kenapa, kenapa dan mengapa penyakit MALAS ni makin lama makin menghampiri aku????! nyah ko dari hidup aku laahhh! hadusss!
aku rasa sgt sedih, down dan segala2nya. mcm alasan je kn ? pdhl kalo aku nk bjya bljr jela! ngde2 plak ko nih adda! haishhhh! Ya Allah, jauhilah aku dari sifat mudah putus asa. aminnn~~

i need my family kottt, dorg jela sumber smgt aku. kalo kt uma tu aku ase sgt energetic nk study. hehe
ble dok asrama rase teruk plak. mcm2 penyakit la melanda! cne nih?? hishhh! i feel bad! pnykit kuat tidur, kuat makan,kuat termenung mcm2 la kuatnye! yang kuatnye sume negatif! hishhhh. yang positif ble nk kuat weyyy ???! cu ckp cu ckp! haiyaaaa!

sangat2 memerlukan my family rite now!!!


Ya Allah, kuatkanlah hambaMu ini!



harap sgt petunjuk dan hidayahMu

rase macam nak balik rumahh jerrrr! kalo dkt jalan kaki pon aku sanggup! haisshhh, parah2! walau bagus mana pon sesuatu tempat tu, aku tetap pilih rumah aku yang baling bagus yang paling best! haha

ohhhhh, rumahku syurgaku aku rindu kamu :(


No comments:

Post a Comment