Wednesday 3 August 2011

lamenyerrrrrrr....

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh!

 perghhhhhh, lame glerr aku tak update blog nih! 4 bulan kott! heheh. BUSY la weyyy.. why?
1. KERJA!
2.KERJA!
3.KERJA!
4.KERJA! dan terus dengan kerja!

penat kot. tp takpela byk benda aku blaja.
1. dapat kenalan baru.
2.dapat merasa persekitaran kerja wlaupun hnyalah sebagai sales assistant jer!
3.dapat pengalaman.
4.dapat tengok macam2 perangai manusia kt tempat kerja.

tapi sekarang aku da bebas! i am TOTALLY FREE babe! aku dah BERHENTI! heheh! sebab malas nak kerja bln puasa. boleh terima tak alasan tuh? boleh kott! heheh. now, i miss them. textile department the great! especially MUSLIMIN dept, chaiyoooo !

hmmm, bulan depan aku nk further study balik. aku dapat UNIMAS! mmg sgt dekat! and i love it! :(
takpelaa setiap perkara yg berlaku pasti ada hikmahnye. so, redha jelaa :)
He know what better for me and He always beside me!
tapi still sedih laa nanti berjauhan dengan family tercintan! 4 taun plak tuhhh. fuyohhh memang kjp jer tuh. pejam celik pejam celik abisla 4 taun! heheh. aku dpt kos sains komputer. taktaw laa camne, try jelaa belajar! FIGHTING adda! chaiyyoooo!

"mai jak sarawak" -kata kata nih dipetik dari akak promoter yg bernama kak shila!

No comments:

Post a Comment